Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UTM (Urchin Tracking Module) parametrelerini takip etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- UTM Etiketleri Oluşturma: UTM parametrelerini URL'lere eklemek için Google Analytics Kampanya URL Oluşturucu veya UTM Builder gibi araçları kullanabilirsiniz 23.
- Google Analytics'e Giriş: Google Analytics hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Edinme" sekmesi altındaki "Kampanyalar" bölümüne gidin 1.
- Veri Analizi: Oluşturduğunuz UTM parametrelerine sahip bağlantıların performansını inceleyerek hangi kampanyanın ne kadar trafik getirdiğini, hangi kaynakların en fazla dönüşüm sağladığını ve hangi içerik türlerinin daha etkili olduğunu görebilirsiniz 13.
- Strateji Optimizasyonu: Elde ettiğiniz verilere göre pazarlama stratejilerinizi optimize edebilir ve yatırım getirinizi artırabilirsiniz 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: