Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UGC (User Generated Content), Türkçe'de "kullanıcı tarafından oluşturulan içerik" anlamına gelir ve bir markanın kendisi tarafından değil, dış kullanıcılar tarafından üretilen tanıtım içeriklerini ifade eder 123.
UGC reklam olarak değerlendirilebilecek bazı içerik türleri:
- Sosyal medya gönderileri 145. Instagram, TikTok gibi platformlarda paylaşılan içerikler 45.
- Ürün yorumları ve değerlendirmeler 145. E-ticaret sitelerinde yapılan değerlendirmeler 45.
- Video içerikler 14. YouTube veya Reels üzerinden yapılan incelemeler 4.
- Fotoğraf ve görseller 14. Kullanıcıların ürünle çektikleri görsel paylaşımlar 4.
- Blog yazıları ve kişisel incelemeler 14. Ürün veya hizmet incelemeleri 4.
UGC reklamlar, otantik ve güvenilir olarak kabul edilir çünkü kullanıcılar, diğer müşterilerin gerçek deneyimlerine daha fazla güvenme eğilimindedir 45. Ayrıca, maliyet etkin bir reklam aracıdır çünkü kullanıcılar zaten kendi platformlarında içerik oluşturduğu için markalar için düşük maliyetlidir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: