• Buradasın

    Üçlenmiş anahtar kelime ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Üçlenmiş anahtar kelime, aynı anahtar kelimenin hem başlıkta (title), açıklamada (description) ve etiketlerde (tags) kullanılması anlamına gelir 1.
    Örneğin, "közde türk kahvesi" ifadesi, "kahve", "türk kahvesi" ve "közde" kelimelerinin üçlemesi olarak kabul edilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Anahtar kelime eşleme türleri nelerdir?

    Google Ads'te kullanılan anahtar kelime eşleme türleri şunlardır: Geniş Eşleme (Broad Match). Sıralı Eşleme (Phrase Match). Tam Eşleme (Exact Match). Negatif Eşleme (Negative Match). Geniş Eşleme Düzenleyici (Broad Match Modifier - BMM).

    Anahtar kelime ve arama terimi aynı şey mi?

    Hayır, anahtar kelime ve arama terimi aynı şey değildir. Anahtar kelime, dijital pazarlama ve SEO stratejisinin temel unsurudur. Arama terimi, arama kutusuna yazılan kelimedir.

    Üçlü anahtar kelime nasıl yapılır?

    Üçlü anahtar kelime oluşturmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Google Ads Anahtar Kelime Planlayıcı: Bu araç, temel bir kelime veya kelime öbeği girilerek, bu ifadeyle ilgili diğer anahtar kelimeler için öneri sunar. Uzun kuyruklu anahtar kelimeler: Rekabet oranı daha az olan, üç kelimeden oluşan anahtar kelimeler tercih edilebilir. İkincil anahtar kelimeler: Birincil anahtar kelimeleri tamamlayıcı varyasyonlar şeklinde üç anahtar kelime eklenebilir. Ayrıca, anahtar kelime oluştururken "ve işareti (&)" veya aksan işaretleri (á) gibi simgeler de kullanılabilir; bu durumda iki ayrı anahtar kelime olarak kabul edilir. Anahtar kelime seçiminde, müşterilerin nasıl arama yaptığını düşünmek ve işletmenin ana kategorilerini belirlemek önemlidir.

    Anahtar kelime ne anlama gelir?

    Anahtar kelime, kullanıcıların arama motorlarında herhangi bir ürün veya bilgi ararken arama kutucuğuna girdiği kelimelere verilen isimdir. Anahtar kelimeler ayrıca, bir yazı ya da video içerisinde yer alan ve ilgili içeriğin hangi konuda olduğunu gösteren kelimelere ya da kelime öbeklerine verilen isimdir. Anahtar kelimeler, amaçlarına ve kullanıldıkları bağlama göre çeşitli türlere ayrılır: Short tail (kısa kuyruk) anahtar kelimeler. Long tail (uzun kuyruk) anahtar kelimeler. Marka anahtar kelimeleri. Ürün veya hizmet odaklı anahtar kelimeler. Yerel anahtar kelimeler. Bilgilendirici anahtar kelimeler. Ticari anahtar kelimeler. Navigasyonel anahtar kelimeler. Dönüşüm odaklı anahtar kelimeler.