Twitter'da yapay zeka çeşitli şekillerde kullanılabilir: İçerik oluşturma: Yapay zeka, metin ve görsel içerikler oluşturmak için kullanılabilir. Zamanlama ve yayınlama: Yapay zeka, gönderilerin en fazla etkileşim alacağı zamanlarda yayınlanması için kullanılabilir. Veri analizi: Kullanıcı tarafından oluşturulan büyük miktarda veri analiz edilerek, reklamcılık ve moderasyon amaçları için kullanılabilir. Moderasyon: Yapay zeka destekli botlar, spam ve uygunsuz içerikleri filtrelemek için kullanılabilir. Kişiselleştirilmiş öneriler: Algoritmalar sayesinde kullanıcıların beğenebileceği içerikler önerilebilir. Twitter'da yapay zeka kullanmak için, örneğin Grok gibi yapay zeka sohbet robotlarını kullanmak için X (Twitter) platformuna ücretli abone olmak gereklidir.