• Buradasın

    Turkcell sil süpür neden çıkmıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Turkcell Sil Süpür'ün çıkmama nedenleri şunlar olabilir:
    1. Hat iptali veya operatör değişikliği: Hattınız iptal olmuşsa veya başka bir operatöre taşınmışsa Sil Süpür'ü kullanamazsınız 2.
    2. Faturalı veya faturasız hat değişikliği: Hattınızı faturalıdan faturasıza ya da tam tersi bir geçiş yaptıysanız geçici olarak kullanılamaz 2.
    3. 4.5G uyumluluğu: Sil Süpür'ü kullanabilmek için hattınızın 4.5G uyumlu olması gereklidir 2.
    4. Uygulama güncelleme zamanı: Sil Süpür uygulaması genellikle Çarşamba veya Cuma günleri saat 06:00'ya kadar güncellenir, bu süreçte geçici olarak devre dışı kalabilir 23.
    5. Uygulama hataları: Uygulamayı kaldırıp yeniden yüklemek, tarayıcı geçmişini temizlemek ve telefonu yeniden başlatmak sorunu çözebilir 13.
    Eğer bu yöntemler sorunu çözmezse, Türk Telekom müşteri hizmetleri olan 444 1 444 numaralı hattı arayarak destek alabilirsiniz 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sil süpür aktif etme nasıl yapılır?

    Türk Telekom Sil Süpür özelliğini aktif etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını indirin ve telefonunuza yükleyin. 2. Uygulamayı açıp hesabınıza giriş yapın. 3. Ana ekranda sağ üst köşedeki hediye paketi simgesine tıklayın. 4. Açılan sayfada "Size özel kampanyalar" alanına girin ve "Sil Süpür" seçeneğini seçin. 5. Ekrandaki sisli bulutu parmağınızla temizleyin. 6. Haftalık hediyeniz ekranda görünecek ve hattınıza tanımlanacaktır. Eğer Sil Süpür özelliği hala görünmüyorsa, hattın iptal olması, operatör değiştirilmesi veya faturalı hattan faturasıza geçiş gibi nedenlerle ilgili olabilir. Bu durumda müşteri hizmetlerini arayarak talep oluşturabilirsiniz.