• Buradasın

    Turkcell sil süpür neden çıkmıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Turkcell Sil Süpür uygulamasının neden çıkmadığına dair bazı olası nedenler:
    • Oturum sorunu 2. Türk Telekom tarafından yapılan açıklamaya göre, Sil Süpür hediyeleri her hafta çarşamba veya cuma günü yenilenmektedir 2.
    • Uygulama güncel olmaması 3. Uygulamanın güncel olmaması, Sil Süpür özelliğinin görünmemesine neden olabilir 3.
    • İnternet bağlantısı 5. Wifi ile bağlantı sağlanıyorsa, mobil internet kullanılarak tekrar denenebilir 3.
    • Hattın yeni olması 3. Hattın yeni taşınması veya yeni hat alınması durumunda, abonelik döneminin ilk birkaç haftasında Sil Süpür görünmeyebilir 3.
    • Haftalık hakkın dolması 3. Sil Süpür, kullanıcılara haftalık olarak hediye sunar 3.
    Bu yöntemler sorunu çözmezse, Turkcell müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sil süpür aktif etme nasıl yapılır?

    Türk Telekom Sil Süpür özelliğini aktif etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını indirin ve telefonunuza yükleyin. 2. Uygulamayı açıp hesabınıza giriş yapın. 3. Ana ekranda sağ üst köşedeki hediye paketi simgesine tıklayın. 4. Açılan sayfada "Size özel kampanyalar" alanına girin ve "Sil Süpür" seçeneğini seçin. 5. Ekrandaki sisli bulutu parmağınızla temizleyin. 6. Haftalık hediyeniz ekranda görünecek ve hattınıza tanımlanacaktır. Eğer Sil Süpür özelliği hala görünmüyorsa, hattın iptal olması, operatör değiştirilmesi veya faturalı hattan faturasıza geçiş gibi nedenlerle ilgili olabilir. Bu durumda müşteri hizmetlerini arayarak talep oluşturabilirsiniz.