Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Turkcell logosunun değişmesinin birkaç nedeni vardır:
- Modern ve Yalın Tasarım: 2011 yılında yapılan değişiklik, markanın uluslararası standartlarda bir teknoloji şirketi olarak yenilikçi marka değerlerini temsil etmek için daha modern ve yalın bir tasarıma geçiş yapmasıyla ilgilidir 2.
- Karakterin Azaltılması: Logoda yer alan Cellocan karakteri, zamanla daha basitleştirilmiş ve sadece antenleri kalacak şekilde küçültülmüştür 15. Bu, logonun daha az karikatürize ve daha sembolik bir hale gelmesini sağlamıştır.
- Renklerin Değişimi: Yeni logolarda renklerin daha soft hale gelmesi, markanın daha sıcak ve modern bir kimlik benimsediğini göstermektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: