• Buradasın

    Türk Telekom güvenli internet profili nasıl değiştirilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Türk Telekom güvenli internet profilini değiştirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Online İşlemler: Türk Telekom Online İşlemler web veya uygulaması üzerinden giriş yaparak profil değişikliği yapılabilir 1.
    • SMS: Mobil kullanıcılar için "GÜVENLİ İPTAL" yazıp 2500'a, evde internet kullanıcıları için ise aynı mesajı 6606'ya göndermek 15.
    • Çağrı Merkezi: 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri numarası aranarak değişiklik yapılabilir 15.
    • Mağazalar: Türk Telekom hat satışı yapan mağazalara gidilerek profil değişikliği gerçekleştirilebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Türk Telekom güvenli internet nasıl iptal edilir?

    Türk Telekom güvenli interneti iptal etmek için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz: 1. SMS ile iptal: Evde internet için "GÜVENLİ İPTAL" yazıp 6606'ya, mobil kullanım için ise 2500'e mesaj gönderin. 2. Müşteri hizmetlerini arama: 444 1 444 numaralı Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak güvenli internet hizmetinin iptal edilmesini talep edin. 3. Türk Telekom mağazasına gitme: Size en yakın Türk Telekom mağazasına giderek konu ile ilgili talepte bulunun. 4. Online işlemlerden iptal: Türk Telekom'un online işlemler platformunu kullanarak güvenli interneti kapatabilirsiniz.

    Güvenli internet aile profili iptal edilirse ne olur?

    Güvenli İnternet Aile Profili iptal edildiğinde, kullanıcı mevcut internet erişim hizmetine herhangi bir değişiklik olmadan devam eder. Aile Profili, kumar, uyuşturucu, fuhuş, müstehcenlik, şiddet, terör, dolandırıcılık ve zararlı yazılım gibi kategorideki sitelere erişimi engeller. Güvenli İnternet Hizmeti, talep eden aboneler için ücretsiz olarak sunulur ve zorunlu değildir.

    Güvenli internet iptali için hangi tuşa basılır?

    Güvenli internet hizmetini iptal etmek için GUVENLI IPTAL yazıp 2500'a kısa mesaj göndermek gerekmektedir.

    Modemde güvenli internet ayarı nerede?

    Modemde güvenli internet ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Modem Ayarlarına Erişim: Web tarayıcınıza "192.168.1.1" yazarak modem ayarlarına giriş yapın ve gerekli kullanıcı adı ve şifreyi girin. 2. Varsayılan Şifreyi Değiştirme: Modemin varsayılan şifresini daha güvenli bir şifre ile değiştirin. 3. Ağ Adını (SSID) Değiştirme: Kablosuz modemin adını değiştirmek, ağın güvenliğini artırır. 4. Şifreleme Yöntemini Etkinleştirme: WEP, WPA veya WPA2 gibi şifreleme yöntemlerinden birini seçin. 5. MAC Adresi Filtreleme: Sadece belirli cihazların ağa bağlanmasına izin vermek için MAC adreslerini filtreleyin. Bu adımları tamamladıktan sonra, yeni ayarları bilgisayarlarınıza ve diğer kablosuz aygıtlara uygulamanız gerekmektedir.

    Güvenli internet nasıl aktif edilir?

    Güvenli İnternet hizmetini aktif etmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: SMS ile: Çocuk profili için "GUVENLI COCUK" yazıp 3371'e SMS gönderin. Aile profili için "GUVENLI AILE" yazıp 3371'e SMS gönderin. Aile + Oyun filtreli profil için "GUVENLI OYUN" yazıp 3371'e SMS gönderin. Aile + Sosyal filtreli profil için "GUVENLI SOSYAL" yazıp 3371'e SMS gönderin. Aile + Sohbet filtreli profil için "GUVENLI SOHBET" yazıp 3371'e SMS gönderin. Online İşlemler Merkezi üzerinden: Tarayıcı veya mobil uygulama üzerinden giriş yaparak "Hizmet & Ürünler" menüsündeki "Güvenli İnternet" butonuna tıklayın. Müşteri hizmetleri aracılığıyla: 0212 703 43 71'i arayarak bilgi alabilirsiniz. Güvenli İnternet hizmetini aktif ettikten sonra, profil ayarlarını değiştirmek veya iptal etmek de mümkündür. Hizmetin aktif olup olmadığını kontrol etmek için: İnternet hizmeti alınan hat üzerinden www.guvenlinet.org.tr adresine veya Vodafone Yanımda uygulamasına girilebilir. "GIH PROFIL" yazıp 3371'e SMS gönderilebilir.