Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AssisTT, Türk Telekom'un yüzde yüz iştiraki olarak, müşterilerine çeşitli alanlarda hizmet sunan bir şirkettir 12.
Başlıca faaliyet alanları şunlardır:
- İletişim merkezi çözümleri 12. Uçtan uca tüm müşteri iletişim ihtiyaçlarını karşılama 1.
- Dijital servisler ve teknoloji çözümleri 12. Son teknolojiyi müşteri deneyimi ile birleştirme 1.
- Dış kaynak yönetimi 12. Süreçlerin başından sonuna kadar tüm ihtiyaçları karşılama 1.
- Müşteri deneyimi ve kalite çözümleri 12. Hizmet kalitesini ve müşteri deneyimini artırma 1.
Ayrıca, AssisTT, çağrı merkezi okulu projesi ile sektöre nitelikli insan kaynağı kazandırma ve yazılım eğitimi gibi projelerle de teknolojik gelişmelere katkıda bulunma misyonuna sahiptir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: