Buradasın
Toplama sonuçları ayrı sayfalarda nasıl görüntülenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Toplama sonuçlarının ayrı sayfalarda görüntülenmesi için Pivot Tablo kullanılabilir 1. İşte adımlar:
- Veri Girişi: Toplanacak verileri içeren bir tablo oluşturun 1.
- Pivot Tablo Oluşturma: "Veri" menüsünden "Anahat" ve ardından "Pivot Tablo" seçeneğini kullanarak pivot tabloyu oluşturun 2.
- Sayfa Ayırma: Pivot tablo düzenindeyken, "Pivot Tablo Araçları" menüsünden "Analiz" sekmesine gidip "Hepsini Güncelle" düğmesine basarak tüm tabloların aynı anda güncellenmesini sağlayın 1.
- Sayfa Seçimi: "Görünüm" menüsünden "Sayfa Sonları" seçeneğini kullanarak sayfa sonlarını ekleyin ve her bir ara toplam grubu için yeni bir sayfa oluşturun 2.
Ayrıca, Excel'in Otomatik Toplam özelliği de sütun toplamlarını ayrı sayfalarda görüntülemek için kullanılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: