Buradasın
Telefon numaramı değiştirdim online işlemlere giremiyorum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Telefon numaranızı değiştirdiğiniz için online işlemlere giremiyorsanız, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- e-Devlet Kapısı: e-Devlet Kapısı'na giriş yaptıktan sonra "İletişim Seçeneklerim" sayfasından telefon numaranızı değiştirebilirsiniz 1. Alternatif olarak, mobil uygulamada "Profilim" sayfasından da güncelleme yapabilirsiniz 1.
- Wise Hesabı: Wise hesabınızda telefon numaranızı değiştirmek için, hesabınıza giriş yapıp iki adımlı kimlik doğrulama sayfasında "Başka bir yöntem dene" seçeneğini seçmelisiniz 2.
- TurkNet: TurkNet online işlemlerine giriş yapamıyorsanız, müşteri numaranızı, güncel cep telefonu numaranızı ve hizmet sahibinin TC kimlik numarasının son 3 hanesini özel mesaj yoluyla ileterek destek alabilirsiniz 3.
Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, ilgili hizmetin müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeniz önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: