• Buradasın

    Teams'de PP nasıl eklenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Microsoft Teams'de profil resmi (PP) eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Masaüstü uygulaması veya web hizmeti: Teams uygulamasını açın ve sağ üst köşedeki profil resmi simgesine tıklayın 4.
    2. Mobil uygulama: Sol üstteki mevcut resminize veya baş harflerinize dokunun, ardından üstteki adınıza veya resminize gidin 4.
    3. Profil resmini değiştirmek için: Açılan pencerede "Resim yükle" seçeneğine tıklayın ve fotoğrafınızı ekleyin, ardından "Kaydet" düğmesine basın 4.
    Eğer kuruluş sahibi değilseniz, takımın resmini ve adını değiştiremezsiniz 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Teams arka plan ekleme nasıl yapılır?

    Microsoft Teams'te arka plan eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Toplantı öncesi: Teams takviminde ilgili toplantıya gidin ve "Katıl" seçeneğini seçin. Birleştirme öncesi ekranında "Arka plan efektleri" veya "Arka plan ayarları" düğmesine dokunun. "Yeni ekle" seçeneğini seçerek kullanılabilir arka planlar arasından seçim yapın veya kendi görüntünüzü yükleyin. Arka plan efektlerini kapatmak için "Yok" seçeneğini seçin. Seçiminizi yaptıktan sonra "Bitti" düğmesine dokunun. 2. Toplantı sırasında: Toplantı penceresinde "Diğer eylemler" düğmesine dokunun, "Arka plan efektlerini değiştir" seçeneğini seçin. Aynı adımları izleyerek arka plan ekleyin veya değiştirin. Arka plan efektlerini kullanabilmek için cihazın donanımsal özelliklerinin AVX2 desteklemesi ve Teams uygulamasının 1.3.00.8663 veya daha güncel bir sürümde olması gerekir.

    Teams ile neler yapılabilir?

    Microsoft Teams ile yapılabilecek bazı şeyler: Görüntülü ve sesli görüşme: Farklı konumlardaki ekipler arasında yüksek kaliteli video konferanslar oluşturulabilir, planlanabilir ve yönetilebilir. Dosya paylaşımı: Takım üyeleri, OneDrive for Business kullanarak belgeleri ortak alanda saklayabilir ve üzerinde eşzamanlı çalışabilir. Toplantı kaydı: Toplantılar kaydedilerek katılamayan kişilerin içeriği sonradan gözden geçirmesi sağlanabilir. Ajanda paylaşımı: Toplantı öncesinde ajanda paylaşarak katılımcılar arasındaki beklentiler netleştirilebilir. Anket ve takdir etme: Ekip üyelerinin başarılarını kutlamak ve görüşlerini almak için kullanılabilir. Takım ve kanal oluşturma: Kullanıcıların, özel ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen kanallar ve çalışma alanları oluşturarak projeler daha düzenli bir şekilde yönetilebilir. Yüksek ses ve video kalitesi: Toplantı sırasında yüksek ses ve video kalitesi ile herkesin toplantı gündemine aktif olarak katkıda bulunması sağlanabilir. Not alma: Alınan notlar ve kararlar hızlı bir şekilde paylaşılabilir.