• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Taboola, web siteleri için kişiselleştirilmiş içerik önerileri sunan bir içerik keşfetme ve native reklam platformudur 35.
    Taboola'nın çalışma şekli şu şekildedir:
    • Reklam verenler, Taboola için içeriklerini oluşturur ve tıklama başına ödemeye hazır oldukları tutarı belirtir 4.
    • Ulaşmak istedikleri kitle türünü tanımlarlar 4.
    • Yerel reklamlarının açılış sayfalarına trafik getirmesini beklerler 4.
    Taboola’nın bazı özellikleri şunlardır:
    • Doğal reklam 4. Kullanıcılar, ilk başta Taboola tekniği ile hazırlanan bir reklam görselinin reklam olduğunu anlamayabilir 4.
    • Geniş erişim 4. Taboola, 10.000’den fazla premium yayıncı ve markayla çalışır ve doğal konumlandırılan reklamları dünyadaki internet kullanıcılarının %45’ine ulaşır 4.
    • Çeşitli gösterim yerleri 4. Taboola reklamları, web sitelerinin slider bölümlerinde, blog altı paylaşımlarda ya da özelleştirilebilir widget’lar içinde görüntülenebilir 4.
    Taboola, 2007 yılında Adam Singolda tarafından İsrail'de kurulmuş bir reklam ve teknoloji şirketidir 3. Merkezi New York'tadır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Taboola nasıl para kazanıyor?

    Taboola, iki ana model üzerinden para kazanır: 1. Cost-Per-Click (CPC). 2. Cost-Per-Thousand-Impressions (CPM). Taboola, içerik yaratıcıları, yayıncılar ve reklamverenler arasında bir köprü kurarak çalışır. Taboola'nın gelir dağılımı hakkında kesin bir bilgi bulunmamakla birlikte, yayıncılara tıklama veya gösterim başına gelirin %50-70'inin ödendiği tahmin edilmektedir.