• Buradasın

    T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı Tay Sistemi Nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı'nın "Tay Sistemi" olarak bilinen bir sistem bulunmamaktadır. Ancak, Bakanlık tarafından uygulanan bazı ilgili sistemler şunlardır:
    1. Taşkın Erken Uyarı Sistemi (TEUS): Taşkın riski bulunan yerleşim yerlerinin membasındaki dere yataklarında radar sensörlü seviye gözlem istasyonları kurarak taşkınları önceden tespit etmeyi amaçlayan bir sistemdir 1.
    2. Tarım Bilgi Sistemi (TBS): İhracat, ithalat, transit ve geri dönen iş ve işlemlerin takibi için kullanılan bir portaldır 34.
    3. Mobil Uygulama TAMBİS: Taşkın arızalarını ve müdahale bilgilerini içeren, vatandaşların taşkın ihbarında bulunabileceği bir web ve mobil uygulamadır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Tarım ve Orman Bakanlığı hayvan takip sistemi nedir?

    Tarım ve Orman Bakanlığı Hayvan Takip Sistemi, hayvanların yaşam döngüleri boyunca takip edilmesini sağlayan veri tabanlı bir yönetim sistemidir. Bu sistem sayesinde: hayvanların sağlık kayıtları, aşılamaları, üreme bilgileri ve genetik özellikleri gibi veriler tek bir platformda toplanır; hayvanların hareketleri ve sevk durumları izlenir; çiftçilere ve veterinerlere hayvanların sağlık durumları hakkında detaylı bilgi sağlayan raporlar oluşturulur; gıda güvenliği standartları sağlanır ve tüketici güveni artırılır. Sistemin bileşenleri arasında veri toplama modülleri, veri tabanları, analiz araçları ve mobil uygulamalar yer alır.

    Tarım ve orman bakanlığında hangi birimler var?

    Tarım ve Orman Bakanlığı'nda aşağıdaki hizmet birimleri bulunmaktadır: 1. Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü. 2. Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü. 3. Bitkisel Üretim Genel Müdürlüğü. 4. Hayvancılık Genel Müdürlüğü. 5. Balıkçılık ve Su Ürünleri Genel Müdürlüğü. 6. Tarım Reformu Genel Müdürlüğü. 7. Tarımsal Araştırmalar ve Politikalar Genel Müdürlüğü. 8. Su Yönetimi Genel Müdürlüğü. 9. Tütün ve Alkol Dairesi Başkanlığı. 10. Şeker Dairesi Başkanlığı. 11. Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı. 12. Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı. 13. Rehberlik ve Teftiş Başkanlığı. 14. Strateji Geliştirme Başkanlığı. 15. Özel Kalem Müdürlüğü.