Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Synology garanti servisi aşağıdaki adımlarla yapılır:
- Garanti Süresi: Garanti süresi, ürünün satın alma tarihinde başlar ve her bir ürün için belirtilen süre sonunda sona erer 1.
- Garanti Talebi: Garanti talepleri için ürün, eksiksiz bir şekilde Synology'ye iade edilmelidir 15. İade sırasında ürünün seri numarasının çıkarılmış veya tahrif edilmiş olmaması gerekir 1.
- Değişim Hizmeti: Synology, garanti kapsamındaki ürünlerin değişimini yapar ve yeni ürünü kendi nakliye yöntemiyle gönderir 1. Müşteri, ürünün değişim süreci boyunca depolanan verilerin yedek kopyasını oluşturmalıdır 1.
- Uzatılmış Garanti: Synology, EW201/EW202 veya Uzatılmış Garanti Plus hizmetleri ile garanti süresini iki yıl uzatabilir 12. Bu hizmetlerden yararlanmak için satın alma işleminden sonraki 30 gün içinde Synology Hesabından kayıt yaptırmak gerekir 2.
- Yetkili Servis Merkezleri: Garanti dışı onarımlar için Synology'nin yetkili servis merkezlerinden de hizmet alınabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: