• Buradasın

    Synology garanti servisi nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Synology garanti servisi aşağıdaki adımlarla yapılır:
    1. Garanti Süresi: Garanti süresi, ürünün satın alma tarihinde başlar ve her bir ürün için belirtilen süre sonunda sona erer 1.
    2. Garanti Talebi: Garanti talepleri için ürün, eksiksiz bir şekilde Synology'ye iade edilmelidir 15. İade sırasında ürünün seri numarasının çıkarılmış veya tahrif edilmiş olmaması gerekir 1.
    3. Değişim Hizmeti: Synology, garanti kapsamındaki ürünlerin değişimini yapar ve yeni ürünü kendi nakliye yöntemiyle gönderir 1. Müşteri, ürünün değişim süreci boyunca depolanan verilerin yedek kopyasını oluşturmalıdır 1.
    4. Uzatılmış Garanti: Synology, EW201/EW202 veya Uzatılmış Garanti Plus hizmetleri ile garanti süresini iki yıl uzatabilir 12. Bu hizmetlerden yararlanmak için satın alma işleminden sonraki 30 gün içinde Synology Hesabından kayıt yaptırmak gerekir 2.
    5. Yetkili Servis Merkezleri: Garanti dışı onarımlar için Synology'nin yetkili servis merkezlerinden de hizmet alınabilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Garantili teknik servis ne demek?

    Garantili teknik servis, yapılan onarım işlemlerinin belirli bir süre boyunca servis sağlayıcı tarafından garanti edilmesi anlamına gelir. Bu süre zarfında, aynı arıza tekrarlanırsa kullanıcı ek ücret ödemeden yeniden servis hizmeti alabilir.