Buradasın
Superonline arıza için ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Superonline arıza bildirimi için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz:
- Müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek: 0850 222 1 222 numaralı çağrı merkezini arayarak arıza bildirimi yapabilirsiniz 12.
- Online işlemler: Superonline internet sitesine giriş yaptıktan sonra, "Online İşlemler" sekmesine tıklayıp "Arıza Bildir" butonuna basarak arıza bildirimi yapabilirsiniz 1.
- SMS ile bildirim: "ARIZA" yazıp bir boşluk bıraktıktan sonra 10 haneli Superonline telefon numaranızı 6616'ya SMS gönderebilirsiniz 1.
- Superonline mağazalarına gitmek: Size en yakın Superonline mağazasına giderek arızanızı bildirebilirsiniz 1.
Ayrıca, sosyal medya üzerinden de Superonline ile iletişime geçip arıza bildirimi yapabilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: