Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
STEPPS5 ifadesi, Jonah Berger'in "Contagious: Why Things Catch On" kitabında önerdiği viral pazarlama çerçevesi olan STEPPS ile ilgili olabilir 13.
STEPPS altı unsurdan oluşur:
- Social Currency (Sosyal Para Birimi): İnsanların kendilerini iyi göstermek için paylaştıkları şeyler 13.
- Triggers (Tetikleyiciler): Çevredeki uyaranların diğer şeyleri hatırlatması 13.
- Emotion (Duygu): İnsanların hissettikleri duyguları paylaşmaları 13.
- Public (Kamu): İnsanların görebileceği şekilde yapılan eylemler 13.
- Practical Value (Pratik Değer): İnsanlara fayda sağlayan bilgilerin paylaşılması 13.
- Stories (Hikayeler): Mesajın bir hikaye ile aktarılması 13.
Bu çerçeve, markaların ve içeriklerin daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak için kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: