Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal TV, televizyon ve sosyal medyanın birleşimini ifade eder ve izleyicilere çeşitli avantajlar sunar:
- Etkileşim ve Kişiselleştirme: İzleyicilerin programla ve diğer izleyicilerle daha fazla bütünleşmesini sağlar 12. Sosyal ağlar, yorumlar, oylar ve sohbet odaları gibi özelliklerle televizyon deneyimi zenginleştirilir 12.
- Rating ve Geri Bildirim: İzleyicilerin geri bildirimleri, yayınların yönlendirilmesine katkıda bulunur 35.
- Reklam ve Pazarlama: Sosyal TV, markalar için yeni reklam ve pazarlama fırsatları sunar 4. Örneğin, video platformlarında ürün etiketleme ve hedef kitleye düşük maliyetle ulaşma imkanı sağlar 4.
- Toplumsal Etkileşim: İzleyicilerin birlikte hareket etmelerini sağlayarak "toplumsal TV" gibi kavramları mümkün kılar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: