Buradasın
Sosyal medya pazarlaması 4E nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal medya pazarlamasının 4E'si, "Emotion (Duygu)", "Experience (Deneyim)", "Engagement (Etkileşim)" ve "Exclusivity (Kişisellik)" kelimelerinin baş harflerinin birleşmesiyle ortaya çıkan bir kavramdır 25.
- Duygu (Emotion) 5. Müşterilerin markalarla etkileşimde bulunurken hissettikleri duygusal deneyimler, marka algısını etkiler 5.
- Deneyim (Experience) 25. Müşterilerin bir ürün veya hizmetle etkileşimde bulunurken yaşadıkları deneyim, sadakat üzerinde büyük rol oynar 5.
- Etkileşim (Engagement) 35. Marka ile hedef kitlesi arasındaki iki yönlü iletişimdir 5.
- Kişisellik (Exclusivity) 2. Müşterilerin kendilerini özel hissetmelerini sağlayan bir unsurdur 2.
Sosyal medya pazarlamasının 4E'si, tüketicilerin kişiselleştirilmiş, deneyim odaklı ve duygusal bir etkileşim beklediğini vurgular 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: