Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal medya otomasyonu, sosyal medya paylaşımlarının gönderilmesini, izlenmesini ve yönetilmesini otomatikleştirme sürecidir 2.
Sosyal medya otomasyonu sayesinde:
- Zaman tasarrufu sağlanır 123.
- İçerikler önceden planlanabilir 23.
- Tutarlı bir marka imajı oluşturulur 2.
- Hedef kitleye en uygun zamanlarda erişim sağlanır 23.
- Performans analizi yapılabilir 23.
Sosyal medya otomasyonu için Hootsuite, Buffer, Sprout Social, Agorapulse, SocialOomph ve SocialBee gibi araçlar kullanılabilir 2.
Otomasyonun tamamen insan etkileşiminin yerine geçmemesi, önemli müşteri şikayetlerinin ve özel durumların mutlaka gerçek kişiler tarafından yanıtlanması gerektiği unutulmamalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: