Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Site dışı SEO (off-page SEO), bir web sitesinin arama motoru sonuç sayfalarındaki (SERP) sıralamasını iyileştirmek için site dışında gerçekleştirilen tüm faaliyetleri kapsar 3.
Bu strateji, sitenin kendi içeriği veya teknik yapısından ziyade, internet üzerindeki diğer platformlarda ve kaynaklarda görünürlüğünü artırmaya odaklanır 3.
Site dışı SEO'nun temel unsurları şunlardır:
- Backlinkler (geri bağlantılar) 23. Diğer web sitelerinden gelen bağlantılar, sitenin güvenilirliğini artırır 2.
- Marka bilinirliği ve bahsedilmeler 2. Markanın ve web sitesinin sosyal medya platformlarında ve diğer web sitelerinde organik olarak anılması, otoriteyi artırır 2.
- Sosyal sinyaller 2. Paylaşımlar, beğeniler ve yorumlar gibi sosyal medya etkileşimleri, sitenin popülaritesini gösteren önemli faktörlerdir 2.
- Yerel SEO ve dizin listelemeleri 2. İşletmenin Google My Business ve diğer yerel dizinlerde doğru bilgilerle listelenmesi, yerel arama sonuçlarında üst sıralarda yer almaya yardımcı olur 2.
Site dışı SEO, uzun vadeli ve sürdürülebilir bir strateji gerektirir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: