• Buradasın

    Sil süpür yapmak için hangi uygulama?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sil Süpür yapmak için Türk Telekom'un mobil uygulaması kullanılabilir 24.
    Uygulamayı indirmek ve Sil Süpür özelliğine erişmek için şu adımlar izlenebilir:
    1. Türk Telekom'un mobil uygulamasını veya web sitesini indirin 35.
    2. Uygulamaya kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapın 5.
    3. Ana ekranda veya menüde yer alan "Sil Süpür" seçeneğine tıklayın 25.
    Eğer uygulamada Sil Süpür görünmüyorsa, uygulamayı güncellemek, önbelleği temizlemek, hesaptan çıkıp tekrar giriş yapmak veya uygulamayı silip tekrar yüklemek denenebilir 2. Ayrıca, Türk Telekom müşteri hizmetleriyle iletişime geçilebilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Telefonda hangi uygulamalar temizlenmeli?

    Telefonda temizlenmesi gereken bazı uygulama türleri: Antivirüs uygulamaları. Pil tasarrufu uygulamaları. Bloatware uygulamaları. Üçüncü parti uygulama mağazaları. Yasal olmayan uygulamalar. Önbellek ve veri temizliği yapan uygulamalar. Ayrıca, kullanılmayan veya gereksiz olan tüm uygulamalar, Ayarlar > Uygulamalar bölümünden kaldırılabilir veya devre dışı bırakılabilir.

    Sil süpür aktif etme nasıl yapılır?

    Türk Telekom Sil Süpür uygulamasını aktif etmek için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir: 1. Uygulamayı indirme ve giriş yapma. - Türk Telekom Online İşlemler uygulaması, App Store veya Google Play Store'dan indirilmelidir. - Uygulamaya, kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılmalıdır. 2. Sil Süpür bölümüne ulaşma. - Ana ekranda, alt kısımda yer alan yeşil hediye kutusu simgesine tıklanmalıdır. - Açılan ekranda "size özel kampanyalar" alanına girilmeli ve "Sil Süpür" seçeneği seçilmelidir. 3. Sisi temizleme. - Ekranda sis görüntüsü oluşacaktır. 4. Hediyeyi alma. - Temizleme işleminin ardından haftalık hediye ekranda görünecek ve hattınıza tanımlanacaktır. Sil Süpür uygulaması, yalnızca faturalı hat sahipleri tarafından kullanılabilir. Uygulamanın aktif olmaması durumunda, hattın iptal edilmesi, başka bir operatöre taşınması, tarifenin değiştirilmesi gibi nedenler göz önünde bulundurulabilir.