• Buradasın

    Shorts abonelikler nasıl aktif edilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Shorts aboneliklerini aktif etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. YouTube Partner Programı'na Katılmak: Shorts üzerinden reklam geliri elde etmek ve abonelik özelliklerini kullanmak için YouTube Partner Programı'na katılmak gerekmektedir 23. Bunun için 500 abone ve son 90 günde 3 halka açık video ile 3.000 halka açık izleme saatine ulaşmak gerekmektedir 2.
    2. Shorts Para Kazanma Modülü'nü Etkinleştirmek: YouTube Studio'da "Kazan" menüsünden Shorts Para Kazanma Modülü'nü seçmek ve şartları kabul etmek gerekmektedir 3. Bu modül, Shorts reklamlarından elde edilen gelirleri içerik üreticilere dağıtmayı sağlar 3.
    3. Video Görünürlüğünü Ayarlamak: Shorts videolarını sadece abonelerle paylaşmak için yükleme sırasında "Görünürlük" ayarlarından "Abonelere Özel" seçeneğini işaretlemek gerekmektedir 45.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Shorts abonelikleri neden gizlendi?

    Shorts videolarının aboneliklerde gizlenmesinin nedeni, YouTube'un bu videoları öne çıkarmak istemesi ve kullanıcı deneyimini iyileştirmeye çalışmasıdır. Bu güncelleme ile Shorts videoları, abonelik sayfasının en üstünde yer alarak daha kolay erişilebilir hale getirilmiştir.

    YouTube shorts abonelikleri nasıl geri getirilir?

    YouTube Shorts aboneliklerini geri getirmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. YouTube Studio'da oturum açın ve kontrol panelini açın. 2. "Son aboneler" kartını bulun ve genişletmek için "Tümünü göster" seçeneğini tıklayın. 3. Aboneliklerini herkese açık olarak ayarlamış ve son 28 gün içinde kanalınıza abone olmuş kullanıcıları göreceksiniz. Eğer abonelikler gizli ayarlar veya hesap kısıtlamaları nedeniyle görünmüyorsa, YouTube Destek ile iletişime geçebilirsiniz.

    Shorts abonelikler ne işe yarar?

    YouTube Shorts abonelikler özelliği, içerik üreticilerinin sadece abone olan kullanıcılarla özel içerikler paylaşmasına olanak tanır. Bu özelliğin faydaları şunlardır: 1. Özel İçerik Erişimi: Aboneler, normal kullanıcılardan farklı olarak daha fazla ve özel emojiler, rozetler, canlı yayınlar gibi ek avantajlara erişebilir. 2. Gelir Modeli: İçerik üreticileri, bu özellik sayesinde kendilerine ait özel duyuruları, indirimleri veya kısa süreli fırsatları aboneleriyle paylaşarak yeni gelir yolları oluşturabilir. 3. Bağlılık Artışı: Abonelerle daha özel bir bağ kurarak abone bağlılığını artırma imkanı sunar.