Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SheerID, markaların tüketicilerin kimliklerini doğrulamalarına, kişiselleştirilmiş deneyimler sunmalarına ve müşteri sadakatini artırmalarına yardımcı olan bir Audience Data Platform'dur (ADP) 13.
SheerID'nin bazı kullanım amaçları:
- Özel tekliflerin hedeflenmesi 13. SheerID, öğrenci, öğretmen, asker gibi belirli demografik özelliklere sahip yüksek değerli müşteri topluluklarını hedefleyerek, onlara özel indirimler ve teklifler sunar 13.
- Teklif istismarının önlenmesi 13. Doğrulama süreci, tekliflerin yalnızca hak sahibi kişiler tarafından kullanılmasını sağlar 13.
- Veri entegrasyonu 13. 400'den fazla pazarlama teknolojisi platformuyla entegre olarak müşteri profillerini zenginleştirir ve sadakati artırır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: