Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SHAREit uygulamasının iOS'ta çalışmama nedenleri arasında şunlar bulunabilir:
- Uygulama sürümü: Uygulamanın güncel olmayan bir sürümü kullanılıyor olabilir 3.
- Önbellek sorunları: Uygulama önbelleğinin temizlenmesi gerekebilir 3.
- Uyumluluk sorunları: Hem cihazın hem de uygulamanın uyumlu sürümlerinin yüklü olduğundan emin olunmalıdır 3.
- Geçici hatalar: Cihazı yeniden başlatmak, geçici hataları gidermede yardımcı olabilir 3.
- Yeniden yükleme: Uygulama, sorun devam ederse silip yeniden yüklenebilir 3.
Ayrıca, SHAREit'in iOS 11 sürümünde 2 dakika sonra çalışmayı durdurma gibi spesifik sorunları da olabilir 2.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek veya SHAREit'in resmi destek kanallarıyla iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: