Buradasın
Sevgililer Günü'nde hangi reklamlar yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sevgililer Günü'nde yapılan reklam türlerinden bazıları şunlardır:
- Google Ads reklamları 1. E-ticaret firmaları, Sevgililer Günü için hediye satın almak isteyen kullanıcılara ulaşmak amacıyla Google Ads reklamları verir 1.
- Sosyal medya reklamları 123. Facebook, Instagram, X (Twitter) ve TikTok gibi platformlarda, markaların ürünlerini veya hizmetlerini tanıtan gönderiler paylaşılır 123.
- Influencer marketing reklamları 12. Markalar, yeni kampanyalarını tanıtmak için sektörlerindeki etkili influencer'larla iş birliği yapar 12.
- E-posta marketing çalışmaları 123. E-ticaret firmaları, hedef kitlelerine özel indirimler ve kampanyalardan bahseden e-postalar gönderir 123.
- Push bildirimleri 2. Müşterilere, Sevgililer Günü hediye tekliflerini hatırlatan ve onları satın almaya teşvik eden bildirimler gönderilir 2.
- Chatbot'lar 2. Müşterilerin hediye bulmalarına yardımcı olan veya onlara kişiselleştirilmiş ürün önerileri sunan chatbot'lar kullanılır 2.
Ayrıca, Turkcell, GittiGidiyor, OKEY, Vestel ve Boyner gibi markalar, Sevgililer Günü'nde duygusal bağ kuran ve yaratıcı reklam kampanyaları da hazırlamıştır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: