Google SEO sıralaması neye göre yapıyor?
Google SEO sıralaması, bir dizi faktör göz önünde bulundurularak yapılır. Bu faktörler üç ana kategoriye ayrılır: 1. Site İçi SEO: Başlık, içerik, anahtar kelimelerin kullanımı, site içi linkleme gibi tek bir sayfada düzenlenebilecek unsurlar. 2. Site Dışı SEO: Web sitenizi çevreleyen, ancak doğrudan kontrol edemediğiniz sinyaller, örneğin geri bağlantılar. 3. Teknik SEO: Sitenizin arama motorlarındaki görünürlüğünü ve sıralamasını iyileştirmek için teknik yönleri iyileştirmeyi amaçlayan çalışmalar. Bazı spesifik sıralama faktörleri şunlardır: - Anahtar kelime optimizasyonu: Anahtar kelimelerin nerede göründüğü, doğal dil kullanımı. - Sayfa hızı: Web sayfalarının yükleme hızı. - Mobil uyumluluk: Web sitesinin mobil cihazlarda iyi çalışması. - Kullanıcı deneyimi: Sitede geçirilen süre, hemen çıkma oranı. - Backlinkler: Diğer sitelerden gelen kaliteli bağlantılar.
Google SEO sıralaması neye göre yapıyor?