Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Semrush, internet sitelerinin görünürlüğünü analiz etmek, SEO ve pazarlama çalışmaları yapmak için kullanılan kapsamlı bir dijital pazarlama aracıdır 12. Başlıca işlevleri şunlardır:
- Rakip Analizi: Rakiplerin web sitelerini analiz ederek, hangi anahtar kelimelerle sıralandıklarını ve trafik kaynaklarını görmek 23.
- Anahtar Kelime Araştırması: Hedeflenen anahtar kelimeleri analiz etmek, arama hacmi ve zorluk derecesi gibi metriklerle en uygun anahtar kelimeleri seçmek 24.
- Backlink Analizi: Web sitesinin ve rakiplerin backlink profilini değerlendirmek, zararlı bağlantıları tespit etmek 34.
- İçerik Pazarlaması: İçeriklerin performansını izlemek, geliştirmek ve SEO uyumlu içerikler yazmak 14.
- Sosyal Medya Yönetimi: Sosyal medya performansını izleyip analiz etmek 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: