Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sandisk SSD garantisinden yararlanmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Satın Alma Belgesi: Satın alma tarihi ve yeri ile bayinin adını gösteren bir belge hazırlanmalıdır 12.
- İletişim: Garanti süresi içinde support@SanDisk.com adresi veya belirtilen telefon numarası üzerinden SanDisk ile iletişime geçilmelidir 12.
- İade İzni: İade Malzemeleri Yetkilendirmesi (RMA) numarası almak için SanDisk çağrı merkezine başvurulmalıdır 2.
- Paketleme ve Gönderim: Ürün, SanDisk'in belirlediği kurallara uygun şekilde paketlenip, belirtilen adrese gönderilmelidir 4.
- Garanti Kapsamı: Garanti, yalnızca orijinal Sandisk tüketici flash ürünleri için geçerlidir ve belirli kullanım koşullarını kapsar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: