Buradasın
Samsung health bölge sorunu nasıl çözülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Samsung Health'te bölge sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Uygun cihaz ve yazılım sürümleri: Samsung Health Monitor, yalnızca Watch Active2 veya üzeri olan giyilebilir cihazlarda ve Android ™, N (7.0) veya üzeri sürümlere sahip telefonlarda çalışır 2.
- Uygulama kurulumu: Uygulama, Galaxy Store veya Google Play Store'dan indirilmeli ve Galaxy Giyilebilir uygulaması aracılığıyla saat ile eşleştirilmelidir 2.
- Kalibrasyon ve ayar: Tansiyon ölçümü için ilk kalibrasyonun bir tansiyon aletiyle yapılması gereklidir 2.
Yurt dışından alınan cihazlarda Samsung Health Monitor'ün çalışmaması sorunu devam ederse, uygulamanın onaylanmadığı bir ülkede bulunulduğu anlamına gelebilir 4.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Samsung Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: