Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Samsung Account'un açılmaması durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İnternet bağlantısını kontrol etme 2. Zayıf sinyal veya bağlantı kopukluğu işleme hatalarına neden olabilir 2.
- Tarayıcı önbelleğini ve çerezleri temizleme 2. Bu, geçici sorunları çözmeye yardımcı olabilir 2.
- Şifreyi sıfırlama 2. Samsung Account web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden şifre sıfırlama işlemi yapılabilir 2.
- Uygulamayı güncelleme 2. En son Samsung Account uygulamasına sahip olunduğundan emin olunmalıdır 2.
- Cihaz yeniden başlatma 2.
- Samsung Destek ile iletişime geçme 2.
Bu adımlar uygulandıktan sonra sorun devam ederse, Samsung'un resmi destek kanallarına başvurulabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: