Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Samsung TV'de 102 hatası, Smart Hub ile iletişim sorunları nedeniyle ortaya çıkan bir hata kodudur 23.
Bu hatanın bazı nedenleri:
- ağ sinyali kesilmesi 23;
- yanlış DNS sunucusu ayarları 23;
- program veya donanım yazılımı güncel olmaması 2;
- TV'nin MAC adresinin bloke olması 2;
- yönlendirici (veya modem) arızası 2.
Sorunu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Ağ bağlantısını kontrol edin: Yönlendiriciyi ve TV'yi 5-10 dakika kapatıp tekrar açın 25.
- DNS ayarlarını düzenleyin: Ayarlar > Genel > Ağ > Ağ Durumu > IP Ayarları > DNS Ayarları bölümünden DNS parametrelerini yeniden ayarlayın 25.
- Smart Hub'ı sıfırlayın: Ayarlar > Destek > Kendi Kendine Tanılama > Smart Hub'ı Sıfırla yolunu izleyerek PIN kodunu girin 25.
- Firmware'i güncelleyin: Ayarlar > Destek > Yazılım Güncelleme bölümünden en son firmware'i yükleyin 15.
- Yönlendiriciyi değiştirin: Eğer yönlendirici çok eskiyse veya teknik sorunlara eğilimliyse, yenisiyle değiştirilmesi gerekebilir 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: