Buradasın
Sağ tıklama menüsünde Word nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağ tıklama menüsüne Word eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Windows tuşu + R kombinasyonuyla Çalıştır penceresini açın ve regedit yazarak Kayıt Defteri'ni açın 12.
- Kayıt Defteri'nde HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\Background\shell yolunu izleyin 1.
- "Shell" klasörüne sağ tıklayın, "Yeni Anahtar" seçeneğini seçin ve bu anahtara "Word" adını verin 12.
- "Word" anahtarına tekrar sağ tıklayın, "Yeni Anahtar" seçeneğini seçin ve bu anahtara "command" adını verin 12.
- Sol taraftaki "command" anahtarına tıklayın ve sağ taraftaki (Varsayılan) değerini çift tıklayarak düzenleyin 1.
- "Yol Olarak Kopyala" seçeneğiyle Word'ün yüklü olduğu yerdeki uygulama exe'sinin yolunu alın ve sol taraftaki "command"ın altına yapıştırın 12.
- Masaüstünde sağ tıklayarak eklediğiniz yeni programı görebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: