Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağ tık menüsünde "Yeni" seçeneğinin görünmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Kayıt defteri sorunları 235. Kayıt defteri temizleyici programlar veya artık silici programlar bu seçeneği silebilir 5.
- Eksik veya bozuk sistem dosyaları 3. Sistem Dosyası Denetleyicisi aracı (sfc/scannow) ile eksik veya bozuk sistem dosyaları kontrol edilebilir 3.
- Üçüncü parti kabuk uzantıları 3. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nde "New" dışındaki üçüncü parti yazılımlara ait girdiler silinebilir 3.
- Office bileşenlerinin eksikliği 2. Office uygulamasında bazı bileşenler eksik olabilir, bu durumda Hızlı Onarım seçeneği denenebilir 2.
Bu sorunu çözmek için önerilen yöntemlerden biri, "Sağ Tuş Yeni Menüsü Geri Getirme.reg" dosyasını kayıt defterine eklemektir 5. Bunun için, ilgili reg dosyasını oluşturup çift tıklayarak açmak ve çıkan uyarılara sırasıyla "Evet" ve "Tamam" demek gerekir 5. Son olarak bilgisayarı yeniden başlatmak önemlidir 5.
Bu tür işlemler ileri düzey kullanıcılar için uygun olabilir, yanlış bir müdahale ciddi sorunlara yol açabilir. Dikkatli olunması veya bir uzmana danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: