Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Rust'ta plugin yapmak için iki ana modding platformu kullanılabilir: UMod (eski adıyla Oxide) ve Carbon 4.
UMod ile plugin yapma adımları:
- Geliştirme ortamının yapılandırılması: Visual Studio, Visual Studio Code veya JetBrains Rider gibi bir IDE kullanarak yeni bir C# dosyası oluşturun 2.
- Plugin mantığının uygulanması: Dosyada, Oxide.Core ve UnityEngine kütüphanelerine referanslar ekleyin 2. Ardından, namespace'i tanımlayın ve RustPlugin'den miras alan MyFirstPlugin sınıfını oluşturun 2.
- Eklentinin kaydedilmesi ve yüklenmesi: Değişiklikleri kaydedin, .cs dosyasını sunucuya yükleyin ve eklentinin otomatik olarak derlenip yüklenmesini bekleyin 12.
Carbon ile plugin yapma adımları:
- Yeni bir proje oluşturulması: cargo new komutunu kullanarak yeni bir Rust projesi oluşturun 5.
- Plugin dosyasının oluşturulması: cargo new --lib komutunu kullanarak plugin dosyasını oluşturun 5.
- Bağımlılıkların eklenmesi: Cargo.toml dosyasına dylib tipi bir kütüphane olduğunu belirtin ve build.rs dosyasını düzenleyerek app kütüphanesine referans verin 5.
- Eklentinin yüklenmesi: Eklentiyi, app kütüphanesinin yanında aynı dizinde bulunan plugins dizinine kopyalayın 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: