Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Rhino'da ağaç ve bitki objeleri yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Basit Şekiller Oluşturma: Rhino'da 3D modellemeye başlamak için basit şekiller kullanın 1. Örneğin, bir dikdörtgen oluşturmak için "Polyline" aracını kullanın ve bu şekli 2D tasarıma dönüştürün 1.
- Yüzey ve Katı Modelleme: Oluşturduğunuz 2D tasarımı bir yüzeye dönüştürmek için "Surface > Exrude Curve > Straight" komutunu kullanın 1. Ardından, bu yüzeyi seçip "Solid > Cap Planar Holes" komutuyla katı bir model elde edin 1.
- Bitki Detayları: Modelinize bitki detayları eklemek için "MoveEdge" komutunu kullanarak kenarları hareket ettirebilir veya "ExtrudeSrf" komutuyla yüzeyleri ekstrüze edebilirsiniz 5.
- Tolerans Ayarları: Modelleme sırasında, 3D baskı için doğru tolerans ayarlarını yapmayı unutmayın 2. Rhino'da bu ayarları "Belge Özellikleri" penceresindeki "Birimler" sekmesinden yapabilirsiniz 2.
- Mesh Oluşturma: Modelinizi mesh formatına dönüştürmek için "File > Save As > .STL" yolunu izleyin ve detaylı ayarları seçin 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: