Telefon rehberini Excel'e aktarmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: iCloud kullanarak. 1. Ayarlar > iCloud > iCloud Yedekleme adımları ile rehber yedeklenir. 2. Bir tarayıcı aracılığıyla iCloud.com'a giriş yapılır ve Apple Kimliği ile oturum açılır. 3. "Kişiler" sekmesi seçilir ve tüm kişiler seçilerek "Dışa Aktar vCard" seçeneği seçilir. 4. İndirilen vCard dosyası Excel'de içe aktarılır. Google hesabı kullanarak. 1. Android telefondaki rehber, Google hesabı ile senkronize edilir. 2. Google Kişiler'de tüm kişiler seçilir ve "Dışa Aktar" seçeneği ile Excel (.xlsx) formatında indirilir. Üçüncü taraf yazılımlar veya iTunes kullanarak. Ayrıca, boş bir telefon rehberi Excel'de şu adımlarla oluşturulabilir: 1. Başlık ve sütunlar belirlenir; genellikle "İsim", "Soyisim", "Telefon Numarası", "E-posta" gibi başlıklar tercih edilir. 2. Belirlenen sütun başlıklarının altına, kullanıcıların bilgileri ilgili hücrelere girilir. 3. Düzenleme ve formatlama özellikleri kullanılarak rehber özelleştirilir. 4. Arama ve filtreleme özellikleri ile bilgiler bulunur ve sıralanır. 5. Rehber tamamlandıktan sonra, PDF veya diğer formatlarda dışa aktarılabilir ya da bulut tabanlı depolama servisleri aracılığıyla paylaşılabilir.