Buradasın
Rakiplerin hangi anahtar kelimelerde sıralandığını görme?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Rakiplerin hangi anahtar kelimelerde sıralandığını görmek için aşağıdaki araçları kullanabilirsiniz:
- Ahrefs: Rakiplerinizin hangi anahtar kelimeleri hedeflediğini, hangi sayfalarının en çok trafik aldığını ve bu anahtar kelimelerin arama hacimlerini analiz eder 12.
- SEMrush: Rakip analizi ve anahtar kelime araştırması için güçlü bir araçtır, organik ve ücretli arama sonuçlarındaki performansı detaylı bir şekilde inceler 12.
- Moz: Anahtar kelime araştırma aracı, rakiplerinizin hangi anahtar kelimelerde başarılı olduğunu ve bu kelimeler için sıralamalarını gösterir 1.
- Google Search Console: Rakip verilerini göstermese de, kendi sitenizin nasıl sıralandığına ilişkin bilgiler sağlar ve bu verileri rakip analizleriyle karşılaştırabilirsiniz 2.
- Google Ads Keyword Planner: Rakiplerinizin hangi kelimelere reklam verdiğini ve bu kelimelerin performansını öğrenmenizi sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: