Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Programatik reklamcılık eğitimi, reklam yatırımlarını en verimli şekilde değerlendirmeyi sağlayan programatik reklamcılık konusunda verilen bir eğitimdir 1. Bu eğitim sayesinde:
- Programatik reklamcılığın temel kavramları öğrenilir 1.
- DMP (Data Management Platform) ve SSP (Supply-Side Platform) gibi araçların kullanımı gösterilir 1.
- Reklam süreçleri otomatikleştirilerek performans artışı sağlanır 1.
- Veri analiziyle hedef kitle etkili bir şekilde belirlenir 1.
Bu eğitime reklam ajansı profesyonelleri, dijital pazarlama uzmanları, marka yöneticileri, girişimciler ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen kişiler katılabilir 1.
Programatik reklamcılık eğitimi veren bazı platformlar şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: