• Buradasın

    Profilo çamaşır makinesi E17 hatası nasıl düzeltilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Profilo çamaşır makinesinde E17 hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Su giriş hortumunu kontrol edin: Hortumda kıvrılma, sıkışma veya tıkanıklık olup olmadığını inceleyin 2. Gerekirse hortumu temizleyin ve tekrar yerine takın 2.
    2. Musluğu kontrol edin: Musluğun tamamen açık olduğundan emin olun 2.
    3. Su filtresini temizleyin: Su giriş filtresi kirlenmişse, temizleyin 2.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, su giriş vanası, pompa veya sensörlerde bir arıza olabilir 25. Bu durumda bir teknik servis çağırmak gerekebilir 25.
    Çamaşır makinesini tamir etmeye çalışırken elektrik bağlantısının kesildiğinden emin olun 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Çamaşır makinesi e17 ve e18 hatası neden olur?

    Çamaşır makinesinde E17 ve E18 hatalarının nedenleri şu şekilde sıralanabilir: E17 (Su besleme süresi aşıldı) hatası: aşırı veya nemli ortamda kalmış deterjan kullanımı; su besleme süresinin geçmesi; kapalı musluk, düşük su basıncı, tıkalı veya bükülmüş su giriş hortumu, arızalı su giriş valfi. E18 (Pompalama süresi aşıldı) hatası: çamaşır makinesinin içindeki çamaşır miktarının fazla veya az olması; tıkalı tahliye filtresi, hortum veya arızalı tahliye pompası. Bu hatalarla karşılaşıldığında, sorunun çözümü için aşağıdaki adımlar izlenebilir: E17 hatası: Makineyi boşaltın ve kazan temizleme işlemi yapın. E18 hatası: Çamaşır miktarını kontrol edin, az ise daha fazla çamaşır ekleyin veya çamaşırlar normalse tamburda dengeli bir şekilde yerleştirin. Sorunun devam etmesi durumunda, yetkili servisle iletişime geçilmesi önerilir.

    Profilo çamaşır makinesi resetleme nasıl yapılır?

    Profilo çamaşır makinesini resetlemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Makinenin fişini çekin ve birkaç saniye bekleyin. 2. Fişi tekrar takın ve “Start/Pause” düğmesine 5 saniye basılı tutun. 3. Program düğmesini kapalı konuma getirin. 4. “EXTRA SU” butonuna basılı tutarken program düğmesini “EXPRESS 15” programına çevirin. 5. 5 saniye bekledikten sonra program düğmesini kapalı konuma getirin ve butondan elinizi çekin. 6. Makineyi dilediğiniz programda çalıştırabilirsiniz. Resetleme işlemi, makinenin hafızasındaki hataları temizler ve fabrika ayarlarına geri döndürür. Resetleme işlemi sonrasında makinenin program ayarları varsayılan fabrika ayarlarına geri döneceği için, önceden yapılmış tüm özelleştirilmiş ayarlar silinecektir. Resetleme işlemi yalnızca belirli arızalar veya sorunlar olduğunda yapılmalıdır. Resetleme işlemi sırasında herhangi bir parça değişimi veya fiziksel müdahale yapılmadığı için, bu işlem cihazın garantisini etkilemez. Resetleme işlemi hakkında daha fazla bilgi almak için Profilo servisiyle iletişime geçilmesi önerilir.