Buradasın
Pr o hikayeler ne anlatıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PR (Halkla İlişkiler) hikayeleri, markaların hedef kitleleriyle bağlantı kurmak ve onların hislerini, fikirlerini ve tutumlarını pazarlama hedeflerine uygun hale getirmek için anlatır 3.
Bu hikayeler genellikle aşağıdaki unsurları içerir:
- Kahraman: Hikayenin merkezinde yer alan ve sıradan bir insandan olağanüstü birine dönüşen kişi 4.
- Hedef: Müşterinin bugün bulunduğu yer ve nereye gitmek istediği 4.
- Engel: Kahramanın hedefine ulaşmasını zorlaştıran dış ve iç unsurlar 4.
- Akıl Hocası: Kahramana yolculuğunda rehberlik eden bilge bir figür 4.
- Sonuç: Müşterilerin engelleri aşarak hedeflerine ulaştıklarını ve markanın onlara nasıl yardımcı olduğunu gösteren bir mesaj 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: