Buradasın
PowerPoint arka plan logo nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PowerPoint sunumuna arka plan logosu eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- PowerPoint dosyasını açın 3.
- Üst menüden “Görüntüle” seçeneğine tıklayın ve “Asıl Slayt”a gidin 13.
- İmleci “Master” üzerine getirin ve ardından “Slide Master” düğmesine tıklayın 3.
- “Ana Sayfa” menüsüne gidin ve “Resim” simgesine tıklayın 3.
- Logo dosyanızı seçin ve “Ekle”ye tıklayın 3.
- Logoya tıklayıp istediğiniz yere sürükleyin ve istediğiniz boyuta ulaşana kadar köşelerden sürükleyin 3.
- Menü şeridinin üst kısmındaki “Görünüm”e tıklayın, ardından aşağıda vurgulanan “Normal”e tıklayın 3.
Logonun tüm slaytlarda görünmesini sağlamak için “Slide Master” kullanılması önerilir 5.
Daha fazla bilgi ve görsel destek için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: