Pop-up'lar çeşitli amaçlarla kullanılır:
- Dikkat Çekme ve Mesajları Öne Çıkarma: Pop-up'lar, web sayfasının diğer öğelerinden daha fazla dikkat çeker ve kullanıcıların mesaja odaklanmasını sağlar 12.
- Dönüşüm Oranlarını Artırma: Özel teklifler, indirimler veya e-posta abonelikleri gibi içeriklerle kullanıcıları harekete geçirerek dönüşüm oranlarını yükseltir 13.
- Hedefli ve Kişiselleştirilmiş İletişim: Kullanıcı davranışlarına göre kişiselleştirilmiş pop-up'lar, kullanıcı deneyimini zenginleştirir 12.
- Veri Toplama: E-posta adresleri veya diğer müşteri bilgileri gibi verileri toplamak için kullanılır 13.
- Ziyaretçilerin Siteyi Terk Etmesini Önleme: Kullanıcıların siteden çıkmak üzere oldukları anlarda (exit-intent pop-up) son bir teklif sunarak onları sayfada tutar 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: