Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
POCO telefonların ucuz olmasının birkaç nedeni vardır:
- Agresif Fiyatlandırma Stratejisi: POCO, daha uygun fiyatlarla yüksek performans sunmayı hedefleyen bir fiyatlandırma stratejisi benimsemiştir 12.
- Maliyet Odaklı Tasarım: POCO cihazlarında daha basit ve maliyet odaklı tasarımlar tercih edilerek üretim maliyetleri düşürülmüştür 1.
- Reklam Yüzü Olma: POCO, Xiaomi'nin bir alt markası olarak, Xiaomi'nin genel pazarlama ve reklam stratejilerinin bir parçası olarak daha ekonomik bir seçenek olarak konumlandırılmıştır 2.
- Rekabet Avantajı: POCO, Redmi gibi diğer Xiaomi markalarıyla rekabet ederken, daha geniş bir kullanıcı kitlesine hitap etmek için fiyat-performans dengesini ön planda tutmuştur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: