• Buradasın

    Plesk panelde IP beyaz liste nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Plesk panelde IP beyaz liste oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Plesk'te oturum açın 13.
    2. "Tools & Settings" (Araçlar ve Ayarlar) bölümüne gidin 1.
    3. "IP Address Banning (Fail2Ban)" (IP Adresi Engelleme (Fail2Ban)) seçeneğini seçin 1.
    4. "Trusted IP Addresses" (Güvenilir IP Adresleri) seçeneğine tıklayın ve "Add Trusted IP" (Güvenilir IP Ekle) seçeneğini seçin 1.
    5. IP adresi alanına bir IP adresi, IP aralığı veya DNS ana makinesi girin 1.
    6. "OK" (Tamam) butonuna tıklayın 1.
    Ayrıca, Plesk panelde sunucu çapında beyaz liste oluşturmak için şu adımlar izlenebilir:
    1. Tarayıcınızda "server_ip:8880" arayarak sunucu parolanızla Plesk'te oturum açın 5.
    2. Ekranın sol tarafındaki "Tools and Settings" (Araçlar ve Ayarlar) seçeneğine gidin ve ardından e-posta menüsünden "Mail Server Settings" (E-posta Sunucu Ayarları) seçeneğini seçin 5.
    3. "White List" (Beyaz Liste) seçeneğine tıklayın ve ardından "Add Network" (Ağ Ekle) seçeneğine tıklayın 5.
    4. E-postaların her zaman kabul edilmesi gereken bir IP adresi veya IP adresi aralığı belirtin ve ardından "OK" (Tamam) butonuna basın 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Plesk panel ne işe yarar?

    Plesk panel, web sitesi ve hosting faaliyetlerinin yönetilmesini sağlayan bir kontrol paneli yazılımıdır. Plesk panelin bazı işlevleri: Dosya yönetimi: Web sitelerine ait dosyalar Plesk paneli üzerinden eklenir ve düzenlenir. Alan adı yönetimi: Yeni alan adı veya alt alan adı ekleme, alan adlarını yönetme işlemleri yapılır. E-posta yönetimi: Yeni e-posta adresleri oluşturulur, gelen kutusu yönetilir. Yedekleme: Web sitesi ve dosyalar için düzenli yedeklemeler planlanır. Veritabanı yönetimi: Web sitelerinin veri tabanları yönetilir. Güvenlik: Güvenlik duvarları ve uzantılarla web sitesinin güvenliği sağlanır. Hata düzeltme: Teknik hatalar otomatik olarak düzeltilir. Uzantı kullanımı: Güvenlik, görünüm, yedeklemeler gibi farklı kategorilerde 100’den fazla uzantı kullanılabilir. Müşteri hizmetleri: Abonelik hizmetleri ayarlanabilir ve yönetilebilir.