Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Plan365'in nasıl kullanılacağına dair bazı adımlar:
- Giriş Yapma:
- Dönem Seçimi:
- Sisteme giriş yaptıktan sonra, dönem seçmek için ilgili açılır listelerden fakülte, program ve dönemi seçin 1.
- Planlama:
- Ders Planlama: Öğrenci, öğretim görevlisi ve sınıf çakışmalarını önleyerek kaynakları daha verimli kullanarak ders planlayın 3.
- Sınav Planlama: Sınav dönemlerinde sınıf kaynaklarını verimli kullanarak çakışmaları önleyin 3.
- Mekan/Etkinlik Planlama: Dönem boyunca etkinlikler için yer bulun, mekan rezervasyonu ve onayı yapın 3.
Plan365'in kullanımı, kurumun belirlediği yöntemlere göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: