Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Facebook Pixel, Facebook ve Instagram reklamlarının etkinliğini ölçmek ve optimize etmek için kullanılan bir analiz aracıdır 23. Başlıca işlevleri:
- Reklam Hedefleme: Reklamların doğru kişilere gösterilmesini sağlar, böylece yeni müşterilerin yanı sıra belirli eylemleri gerçekleştirmiş kişileri de hedefleyebilirsiniz 23.
- Satış Artışı: Reklam bütçesini daha verimli kullanarak satışları artırmanıza yardımcı olur 2.
- Performans Ölçümü: Reklamların sonuçlarını ölçerek, insanların reklamınızı gördüğünde neler olduğunu anlamanızı sağlar 23.
- Benzer Hedef Kitleler: Web sitenizde belirli ürünleri inceleyen veya sepete ekleyen ancak satın alma işlemi tamamlamayan kişilere benzer hedef kitleler oluşturmanıza olanak tanır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: