Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PIM (Product Information Management) sistemi, ürün bilgilerinin toplanması, yönetilmesi ve zenginleştirilmesi gibi işlemleri kolaylaştıran, bu ürünlerin kataloglanmasını ve satış ve dağıtım kanallarına iletilmesini sağlayan merkezi bir kontrol aracıdır 123.
PIM sisteminin bazı özellikleri:
- Veri merkezileştirme 3. Farklı departmanların dağınık sistemlerdeki verilerini tek bir merkezi kaynakta toplar 3.
- Zaman ve maliyet tasarrufu 3. Manuel veri girişi ve tekrarlayan düzeltmeleri ortadan kaldırır 3.
- Çok kanallı tutarlılık 3. Ürün bilgilerinin tüm satış kanallarında gerçek zamanlı senkronizasyonunu sağlar 3.
- Doğrudan ciro artışı 3. PIM kullanan şirketler, gelirlerinde %15’e varan artış elde edebilir 3.
PIM sistemi, genellikle e-ticaret, B2C ve B2B firmalar tarafından kullanılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: