Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Philips TV'lerin A101'deki garantisi, Türkiye'de satılan tüm elektronik ürünler için zorunlu olan en az 2 yıllık garanti kapsamındadır 4.
Garanti süresi, ürünün yetkili bir bayiden satın alındığı tarihte başlar ve iki yıl sonra sona erer 3. Garanti, ürünün kullanım talimatlarına uygun şekilde kullanılması durumunda geçerlidir 13.
Garanti kapsamında, arızalı malzeme ve işçilik nedeniyle meydana gelen kusurlar, geçerli bir satın alma kanıtı sunulması şartıyla, Philips tarafından onarılacak veya değiştirilecektir 13.
Garanti süresi içinde kusurlu bir ürün tespit edildiğinde, Philips gerekli düzenlemeleri masrafları kendisine ait olmak üzere yapacaktır 3. Eğer ürünün tamiri mümkün değilse veya ekonomik değilse, Philips ürünü değiştirmeye karar verebilir 3.
Garanti süresi bitmiş ürünler için en yakın Philips servis noktası ile iletişim kurulabilir 3.
Garanti ile ilgili daha detaylı bilgi için A101'in resmi web sitesindeki "İade, Değişim Koşulları" sayfası incelenebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: