PowerPoint'te PDF dosyasını açmak için iki ana yöntem vardır: nesne olarak ekleme ve ekran görüntüsü olarak ekleme 13.
Nesne olarak ekleme:
- PowerPoint'te, PDF'yi eklemek istediğiniz slaydı açın 3.
- "Insert" (Ekle) sekmesine gidin ve "Object" (Nesne) seçeneğini tıklayın 23.
- Açılan diyalog kutusunda "Create from File" (Dosyadan Oluştur) seçeneğini seçin ve PDF dosyasının konumunu belirtin veya "Browse" (Gözat) butonuna tıklayıp dosyayı bulun 23.
- PDF dosyası eklendikten sonra, "Insert" (Ekle) sekmesine gidip "Action" (Eylem) seçeneğini tıklayarak PDF'nin slayt gösterisinde açıldığında açılmasını sağlayın 3.
Ekran görüntüsü olarak ekleme:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: