PDF olarak dosya kaydetmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Microsoft Word gibi bir programda belgeyi açın ve "Dosya" menüsünden "Yazdır" seçeneğini tıklayın veya klavyeden Ctrl+P tuş kombinasyonunu kullanın 1.
- "Yazıcı" kısmından "Microsoft Print to PDF" seçeneğini seçin 1.
- Üst kısımdan "Yaz" butonuna tıklayın 1.
- İlgili dosyanın PDF olarak kaydedilmesi için bir "Çıktıyı Farklı Kaydet" penceresi açılacaktır 1. Bu kısımda PDF olarak kaydedilecek dosyaya bir isim verin ve dosyanın kaydedileceği yeri seçip "Kaydet" butonuna tıklayın 1.
Alternatif olarak, farklı platformlarda PDF oluşturma yöntemleri şunlardır:
- Google Docs'da: "Dosya" menüsünden "İndir" seçeneğini kullanarak PDF olarak indirebilirsiniz 2.
- MacOS'ta: Herhangi bir belgeyi "Yazdır" menüsünden "PDF olarak kaydet" seçeneği ile PDF formatında kaydedebilirsiniz 2.
- Mobil cihazlarda: Çeşitli PDF oluşturma uygulamaları kullanarak PDF dosyaları oluşturabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: